عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة

شكرا
عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة

شكرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا بك معنا يا زائر في منتدي محمد ونرمين احلى عشاق آذآ مُُآإۈسعڪَ آڷمُُنتدى تۈسعڪَ عيوۈنآ يـآ زائر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلنكت الله يستر تموت ضحك M2ks814inl5mنكت الله يستر تموت ضحك Ortvsxk4vfeaدخول

نكت الله يستر تموت ضحك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نكت الله يستر تموت ضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 11:35 am

محشش سايق سيارة اسعاف في الحرب شال 35 قتيل, سمع في الراديو
سقوط 30 قتيل , وقف و فتح الباب و قال الخمسة اللي بيستهبلوا ينزلوا

*اتنين مساطيل واحد بيسأل الثاني ليه سموا الناموس ناموس
رد التاني : علشان بيخلي الناس مايناموس

____________________________________________ ______ _

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟
قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام

____________________________________________ _____

سألوا واحد سكران: مين أهم الشمس ولا القمر ، رد : القمر طبعا, بيطلع ينور لنا بالليل و الدنيا ضلمة, انما الشمس بتطلع بالنهار و الدنيا نور أصلآ

مره اتنين اعدين يحششوا طينه واحد قال للتانى تصدق انا شيفك تلاته والتانى قالو وانا شيفك اربعه واختلفوا مين شايف التانى قالو احنا نروح لكبير المحششين وراحو للكبير وقالولوكذاكذا
قال لهم كل الناس دى علشان المشكله البسيطه دى

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

خروف بيسأل خروف "مر عيدين ومذبوحكش ليه؟" قال اصل انا متسجل في شهاده الميلاد حمار

كان في مرة واحد صاحب مزرعة جزر وجانبه واحد صاحب مزرعة ارانب كان كل يوم يجي يلاقى الارانب اكلت الجزر كله وهكذا كل يوم لحد مل زهق قرر انه يروح مزرعة الارانب وجاب شاكوش وكسرلهم كل اسنانهم جه تانى يوم الصبح برده لقى الجزر بتاعه حد اكله راح عند الارانب ومسك واحد منهم وقاله انتوا واديتوا الجزر فين قالوا له :عملناه عثير وثربناه

أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ

مره واحد محكوم عليه بالاعدام وقبل مايشنقوه قالوله نفسك فى حاجه قبل ماتموت قالهم لأ
المهم بعد ما ربطوه وعلقوه فى الحبل قعد يرفس برجليه ويزعق
قامو منزلينه وقالوله فى ايييه
قالهم:ياجزم كنت هتخنق
واحده ست مسكت حرامى فى المطبخ ،فقالت لابنها روح إنده ابوك من على القهوة.... جه ابوه ، ولما فتح المطبخ لقي الحرامي صغيّر فقال له انت اسمك ايه؟ قالوا كريم ،فقعد يضرب فيه لحد ما عجنه .... تاني يوم الست بتفتح باب المطبخ لقيت حرامي قالت لابنها روح يا وله نادي ابوك من على القهوة جه الراجل ولما دخل المطبخ لقي واحد طول بعرض ....... بص لمراته وقال لها امال فين كريم
واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين

قرار جمهوري
الى كل المصريين
تم تغيير تحية العيد
من (عيد مبارك ) الى (يا جمال العيد ) وهذا
يسري على جميع الاعياد الرسمية والدينية
وهنيالك يا جمال بالحكم ان شاء الله بعد ابوك

تحيتي حسن العاطفي
غزل احلى الصبايا
عضو مشارك
عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 165

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 2:10 pm

كتير حلوين يسلموا يا حلوووووووووو وتحياتي للجميع وبتمني المزيد والافضل اكيد تقبل مروي
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 6:15 pm

هههههههههههههههه
مشكور كتير ع االطرح
تحياتى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 25, 2009 12:54 pm

هههههههههههههههه
مشكوووور كتييييير
ربي لا يحرمنا من روعة جديدك
تح ــــيآتي
الملاك الحزين
عضو فعاال
عضو فعاال
الملاك الحزين

انثى عدد المساهمات : 284

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 12:55 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يسلمو على الفرفشة الي عملتها النا بجد يسلوو
الملاك الحزين
الملاك الحزين
عضو فعاال
عضو فعاال
الملاك الحزين

انثى عدد المساهمات : 284

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 12:59 am

هههههههههههههههه
مشكور كتير ع االطرح
تحياتى
مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررر نكت تجنن

تحياتي

الملاك الحزين
ملاك صعبة الامتلاك
نائبة المدير
نائبة المدير
ملاك صعبة الامتلاك

انثى عدد المساهمات : 914

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 4:26 pm

هههههههههههههههه

مشكوووور كتييييير

ربي لا يحرمنا من روعة جديدك

تح ــــيآتي
البنت الدلوعة
المشرف العام
المشرف العام
البنت الدلوعة

انثى عدد المساهمات : 647

مُساهمةموضوع: رد: نكت الله يستر تموت ضحك   نكت الله يستر تموت ضحك I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 4:51 pm

ههههههههههههههههههههههههه
مشكوور كتتتتتتتير
إح ــترآمى

نكت الله يستر تموت ضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لقد تم الانتهاء من موقع محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم ..
» فتــــــــــاة تموت ويدفن معها جوالها!!!!!للمسابقة,,,,
» الرسول صلى الله عليه وسلم والاعرابي رضي الله عنه
» 0000...سبحان الله...شوف الله واش يخلق..............سبحان الله000
» كم تحب الله تعالى